czwartek, 12 lipca 2012

Kadry z jadalni – przegląd blogów fotografii kulinarnej

Na wstępie mojego wpisu pozdrawiam ciepło i dziękuję za wszystkie słodkie słówka, jakie padły w moją stronę po ostatnim poście. Jako że z natury jestem osobą wirtualnie skrytą, zebrane komplementy pozwoliły mi się nieco otworzyć. Tym razem chciałabym odrobinę wypatroszyć zawartość moich Ulubionych Zakładek i podzielić się z szerokim gronem odbiorców adresami stron, które z wdziękiem kradną nasz wolny czas przed monitorem komputera. Ze względu na to że mój zbiór zakładek w folderze „JEDZENIE-BLOGI ” jest zasobny, planuję sukcesywnie prezentować moje ulubione blogi.

O i tu się zaczyna historia mojego folderu! Poszukiwałam dobrego często uaktualnianego kompendium do doskonalenia moich ówcześnie raczkujących zdolności kulinarnych. Potrzebowałam jednego miejsca, które będzie zrzeszać zdrowe przepisy na jedzenie z produktów sezonowych, doskonalić mnie za pomocą samouczków, podawać pomysły serwowania potraw tak, że goście czują się jak u mistrza kuchni. Co więcej oczekiwałam od portalu, by prezentował wyposażenie, akcesoria, nowości oraz samą kuchnię jako wnętrze. Takim idealnym miejsce okazało się „The Kitchn”. Nie wiem jak tam ostatecznie trafiłam, ale znalazłam ten portal i zaglądam codziennie, ponieważ prowadzony jest przez kilka osób, więc aktualizacje są częste. Oprócz tych podstawowych walorów cenie sobie ten portal za to, że rozpatruje poszczególne składniki jednostkowo, np. „Jak upiec główkę czosnku w mikrofalówce” (dużo porad z mikrofalą...), „Co zrobić gdy nudzi mnie już szynka” lub „Jak zrobić keg na przyjęcie z arbuza”! Do tego jeszcze recenzje nowych książek kucharskich. Jak dla mnie to „kombo” pod względem zaspokajania mojej kulinarnej ciekawości, potrzeb estetycznych i apetytu.

Izabela Hubala

cdn...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz